פייסבוק – עדכונים שוטפים

כאשר מפרסמים מידע באמצעות אפליקציית פרסומי החדשות הדבר מהווה שיווק אגרסיבי שכן, משתמשי הפייסבוק אשר מקושרים אלייך רואים את הפרסום עם יתר הפרסומים של חבריהם למשך תקופה די ממושכת. כך הם נחשפים בצורה תמידית למוצר אותו מנסים לקדם. מעבר לכך, הפרסום עובר גם למשתמשים נוספים אשר מקושרים לחברייך בפסייבוק, לחברים משותפים ברשת ולעוד הרבה משתמשים אחרים. כך האתר משווק על ידי מנהלי האתרים בצורה מאסיבית ליתר משתמשי הפייסבוק. כאשר משתמשי הפייסבוק השונים מצטרפים לקבוצה שהקמת, לרשת שפתחת, מאשרים את השתתפותם באירוע שפרסם, הופכים למעריצים של דף הפייסבוק שפתחת או מתקשרים איתך בערוץ אחר, רשת הפייסבוק אוטומטית מצרפת אותם לרשימת מקבלי הפרסומים השוטפים שלך. העובדה שהם הצטרפו לרשימת מקבלי הפרסומים השוטפים מפורסמת במיקום אסטרטגי בפרופיל המשתמש, כך שיתר חבריו יוכלו לראות זאת. כאשר מפרסמים פרסום חדשות, פרסום זה מופיע בדף הפתיחה (דף הבית – Home) בעת ההתחברות לפייסבוק. ייתכן שאותו פרסום חדשות יגיע למאות משתמשי פייסבוק כפרסום שהתפרסם אצל חבריהם וכך תגדל החשיפה. כאשר מנהלי האתרים מקבלים אישור מהמשתמשים השונים לפרסם את פרסומי החדשות השוטפים בדף הפתיחה שלהם, זה מאפשר לה להפיץ מידע לגבי המוצר שלהם בדרך מהירה ואפקטיבית יותר מכל דרך אחרת באינטרנט. חשוב כי מנהלי האתרים יפרסמו פרסומי חדשות משתנים ומעניינים בכדי למשוך את תשומת ליבם של משתמשי הפייסבוק השונים. במידה והם יפרסמו את אותו פרסום בכל פעם מחדש, הדבר יאבד מהאפקטיביות שלו ומשתמשי הפייסבוק יהפכו אדישים למידע המתפרסם

כתוב תגובה