ניטור ושירות לקוחות 2.0

לקוחותיך נמצאים ברשת. זו עובדה. לקוחותיך מדברים עליך ברשת. זו גם עובדה. לקוח לא מרוצה יכול לייצר הרבה רעש בתוך זמן קצר. אך איך תוכל לדעת איפה מדברים עליך ומה אומרים?

דוגמה:

לאחר היכרות עם העסק שלך, עקרונותיו ושפתו, נדאג לאתר ולענות במקצועיות לכל איזכור שלילי ברשת כולה (פורומים, בלוגים, פייסבוק, טוויטר, טוקבקים ועוד). הניטור ייעשה בעזרת מערכות מתקדמות הסורקות את הרשת לפי אלגוריתם אשר אותו נקבע באופן האפקטיבי ביותר. לאחר שניטרנו, נדאג לענות ולספק שירות לקוחות לכל איזכור. המענה יעשה בשם העסק ובתיאום מלא איתו.
(תמונה)
כאשר מטפלים בתלונות לקוח באופן הטוב והמקצועי ביותר, השליליות הופכת להערכה גדולה אף יותר מהרגיל. הפתיעו את הלקוח, הראו לו שאתם מקשיבים לו ואיכפת לכם, במקומות שעסקים אחרים מתעלמים מהם. גם לאיזכורים חיובים נענה, ונפתח אינטראקציה חיובית אשר תמנף אותם באופן ויראלי ותפיץ את הקשר החיובי בין הלקוח לעסק.
(תמונה)

כתוב תגובה