ניהול מותג במדיה החברתית: עסק קטן – בינוני

ניהול מותג במדיה החברתית – מה זה אומר?

בניית אסטרטגית כניסה לעולמות הפייסבוק, הטוויטר, הפורומים, הבלוגים, ערוצי הוידיאו והתמונות השונים. דריסת רגל והבאה למודעות של נוכחות העסק בעולם החדש. נוכחות תמידית לצד הלקוחות – הקשבה ומענה.

לא לקוח, חבר.

בעולם של היום, הגבולות בין מקצועי לאישי מיטשטשים. הדיסטנס נשבר. בשביל ליצור מחוייבות ונאמנות מצד הלקוח, עליך להיות לצידו במקום בו הוא נמצא הכי הרבה – במדיה החברתית.
כיום ישנם 4 מיליון ישראלים אשר נוכחים בפלטפורמות השונות של המדיה החברתית. בין אם בפייסבוק, בטוויטר, ביוטיוב, בבלוגים השונים ועוד.
גולש ממוצע אוחז ב-160 חברים בערוצי המדיה החברתית שלו, ומבלה שם כ-50 דקות ביום.
עכשיו כשאתה יודע שהוא שם – עליך להיות נוכח לצידו, להקשיב לו, להכיר אותו, להתייעץ איתו, לשתף אותו, לענות לו ולספק לו שירות לקוחות שוטף ומהיר, בהתאם לקצב בו מתנהלים הדברים כיום.
אנחנו נעשה זאת בשבילך, מתוך הבנה עמוקה, היכרות אישית עם עולמות אלו, בתיאום מושלם עם שפת המותג וערכיו ולאחר היכרות מעמיקה עם העסק שלך.

Crowdsourcing

עד כמה אתה מכיר את הלקוחות שלך?
כעסק קטן בינוני, סביר להניח שיש לך את הלקוחות הקבועים והמוכרים שלך. אבל עד כמה אתה מכיר אותם? ומה עם כל השאר? בנוסף לביקורת פתוחה ובונה על העסק שלך מצד הלקוחות, אנחנו נוכל לספק לך מידע על לקוחותיך ולקוחותיך הפוטנציאליים, התואם את רמת השיתוף הגבוהה בה עידן המדיה החברתית מתאפיין. החל ממה הם אוהבים לאכול ועד מה הם אוהבים ללבוש. היכן הם אוהבים להסתובב, מה חסר להם, ממה הם לא מרוצים ועוד.

לגדול במהירות ובסביבה טובה

עסקים קטנים – בינוניים יכולים למנף את עצמם כאשר הם יוצרים קשר ייחודי עם לקוחותיהם ומכירים אותם ברזולוציה גבוהה. כיצד זה מתבטא במדיה החברתית?
קחו לדוגמה בתי קפה שכונתיים. הקהל לא מתחלף, אך הנאמנות שלו תמיד מאכלסת את המקום. באופן טבעי, ככל שהלקוחות מרוצים יותר, כך הם מעבירים מפה לאוזן (בעולם המדיה החברתית: שיווק ויראלי) את רשמיהם הטובים מהמקום לחבריהם, וכך העסק מקבל עוד ביקוש וגדל יחד איתו. בצורה זו, העסק גדל יחד עם קהל לקוחות מוכר, אישי ואוהב, ולא דרך פרסום מנוכר.
השיווק הויראלי במדיה החברתית הוא מהיר משאי פעם יכלנו לדמיין. כאשר בנאדם כותב את רשמיו על מקום / עסק, דבר זה מתפרסם לחבריו, ובאותה מהירות גם לחבריהם וכך הלאה והלאה. אנחנו נדאג להרצה ויראלית מקסימלית מתוך הבנה עמוקה בתוכן נכון, חיובי ומעניין.
ומה לגבי שיווק ויראלי רע?
גם בתחום ניהול המשברים אנחנו מתמחים. יחד נבנה אסטרטגייה מהירה ונצא להגנת המותג באינטרנט בכדי למזער את הפגיעה ולצמצם את הויראליות במקרה זה. אחד מהשירותים המוצעים שלנו הוא ניטור מותג. בעזרתו נוכל למצוא איפה מתנהלות השיחות ומהן הבעיות המועלות. לאחר שנדע איפה ומה – נבנה אסטרטגייה חכמה ונצא אל הדרך בזריזות המאפיינת את עולם האינטרנט.

Conversations

מותגים רוצים שידברו עליהם. בשביל זה אנחנו כאן. נתערבב בכל שיחה אפשרית הרלוונטית, לעולם לא באגרסיביות ולעולם לא בעילום שם. תמיד באופן שקוף, עדין, רלוונטי וחברי. ניזום שיחות על המותג בפלטפורמות השונות ונביא אותו למעלה מודעות התחום בעולם האינטרנט. גם כאן מדובר בשיווק ויראלי: על כל שיחה יביטו עשרות-מאות-זוגות עיניים סקרניות. תהיה שם. באופן הטוב ביותר.

ייזום תוכן

כמו לאנשים בימים מסויימים, לא תמיד יש לעסק בינוני – קטן מה לומר, מה לחדש, ומה לעדכן כדי להתבלט. פה אנחנו נכנסים לתמונה. שילוב של קריאטיביות וניסיון רב ביצירת תוכן יעזרו לנו להקנות לעסק את האמירה הנכונה, התוכן הנכון, יצירת שיחת היום ויצירת האינטראקטיביות הנכונה מול הלקוחות.

אז מה מתאים לי?

כפי שננהג עם לקוחותיך, ככה ננהג איתך. אמנם אתה לקוח, אבל נרצה גם שתהיה חבר.
בשביל שנוכל ולהציע לך את ההצעה האפקטיבית והטובה ביותר בשבילך, נשמח להיפגש איתך, להרחיב בנושא ולהכיר אותך ואת העסק שלך. לאחר מכן – נתפור לך את החליפה האסטרטגית המושלמת בשביל שתשב בצורה הכי טובה, ללא חלקים מיותרים, וללא חלקים חסרים.

בשביל ההוליסטיות, ממליצים לך להכיר את השירותים הנוספים שלנו…