ניהול מותג במדיה החברתית: עסקים גדולים

ניהול מותג במדיה החברתית – מה זה אומר?

בניית אסטרטגית כניסה לעולמות הפייסבוק, הטוויטר, הפורומים, הבלוגים, ערוצי הוידיאו והתמונות השונים. דריסת רגל והבאה למודעות של נוכחות העסק בעולם החדש. נוכחות תמידית לצד הלקוחות – הקשבה ומענה.
כעסק גדול ומותג, עליך להבין מספר דברים:
א.    לקוחותיך נמצאים במדיה החברתית ומחפשים אותך.
ב.    אם הם לא ימצאו אותך, הם ימצאו את מתחריך.

לא לקוח, חבר.

בעולם של היום, הגבולות בין מקצועי לאישי מיטשטשים. הדיסטנס נשבר. בשביל ליצור מחוייבות ונאמנות מצד הלקוח, עליך להיות חבר שלו במקום בו הוא נמצא הכי הרבה – במדיה החברתית.
כיום ישנם 4 מיליון ישראלים אשר נוכחים בפלטפורמות השונות של המדיה החברתית. בין אם בפייסבוק, בטוויטר, ביוטיוב, בבלוגים השונים ועוד.
גולש ממוצע אוחז ב-160 חברים בערוצי המדיה החברתית שלו, ומבלה שם כ-50 דקות ביום.
עכשיו כשאתה יודע שהוא שם – עליך להיות נוכח לצידו, להקשיב לו, להכיר אותו, להתייעץ איתו, לשתף אותו, לענות לו ולספק לו שירות לקוחות שוטף ומהיר, בהתאם לקצב בו מתנהלים הדברים כיום.
אנחנו נעשה זאת בשבילך, מתוך הבנה עמוקה, היכרות אישית עם עולמות אלו, בתיאום מושלם עם שפת המותג וערכיו ולאחר היכרות מעמיקה עם העסק שלך.

Crowdsourcing

עד כמה אתה מכיר את הלקוחות שלך? אבל באמת?
כעסק גדול, אנחנו בטוחים שאתה מבצע סקרים, ניתוח דעת קהל ומהלכים בכדי למקסם את הבנתך על לקוחותיך וקהל היעד שלך. אבל בעולם של היום, חסר לך נתון אחד משמעותי.
מה עם להכיר אותם באופן אישי? מה עם לדעת מה הם *באמת* רוצים. מה אם ממש היית יכול לקרוא את מחשבותיהם? מה אם היית יכול להבין מה הם רוצים בזמן  אמת ולא לחכות לתוצאות של מדגם מייצג? האם אתה מסכים איתנו שיותר קל להבין חברים מאשר אנשים זרים?

בנוסף לביקורת פתוחה ובונה על העסק שלך מצד הלקוחות, אנחנו נוכל לספק לך מידע על לקוחותיך ולקוחותיך הפוטנציאליים, התואם את רמת השיתוף הגבוהה בה עידן המדיה החברתית מתאפיין. החל ממה הם אוהבים לאכול ועד מה הם אוהבים ללבוש. היכן הם אוהבים להסתובב, מה חסר להם, ממה הם לא מרוצים ועוד. נוכל לספר לך מי הם מובילי דעת הקהל אשר קובעים את הלכי הרוח ועל מה השיחות ברשת סובבות, ולקשר הכל אל התחום שלך.

ייזום תוכן ויצירת אינטראקציה עם הלקוחות

מתוך הבנה עמוקה של העסק, אנחנו נדאג לייצר את התוכן המתאים המשלב בין תחומי העסק שלך לבין עולם המדיה החברתית. לא רק ניזום תוכן ללקוחות ונשמור על אינטראקציה קבועה וחיובית, אלא נייעץ לך איזה תוכן אתה יכול לייצר ממש בתוך העסק שלך בכדי להתחבר ללקוחות שלך באופן החדשני ביותר ובאופן אשר ידבר אליהם. כך נוכל ליצור אינטראקציה חיובית עם הלקוחות ובתוך כך, קשר יותר עמוק ומחייב.

Conversations

מותגים רוצים שידברו עליהם. בשביל זה אנחנו כאן. נתערבב בכל שיחה אפשרית הרלוונטית, לעולם לא באגרסיביות ולעולם לא בעילום שם. תמיד באופן שקוף, עדין, רלוונטי וחברי. ניזום שיחות על המותג בפלטפורמות השונות ונביא אותו למעלה מודעות התחום בעולם האינטרנט.

ניהול משברים אונליין

כשם שגולשים אוהבים לשתף בחוויות טובות, כך הם נהנים לשתף בחוויות רעות, ואף יותר. חוויה לא נעימה של לקוח יכולה להיחשף אל אלפי זוגות עיניים, לעיתים אף יותר. בכדי למזער את הנזקים, יש להשתלב בשיחות בשם המותג, להרגיע את הרוחות ולפתור יחד עם הגולשים את הבעיה.
לנסות לתת למשבר לדעוך ברשת היא טעות אסטרטגית. קנה המידה של הויראליות שיש כיום עדיין איננו נתפס, ולכן, להיכנס לגוב האריות באומץ ולעמוד מאחורי הטעות תוך כדי ניסיון להבין ולפתור, זה כבר יותר מתאים למותגים בעולם החדש.