ייזום וניהול תוכן לפייסבוק

ניהול תוכן מתחיל מיצירה; יצירת תוכן היא תהליך אשר דורש כלים רבים. ביניהם הניסיון, היצירתיות, ההבנה העמוקה בעולמות התוכן הרלוונטיים, וההבנה של צרכן המידע וקהל היעד אליו הוא משויך. כאשר מדברים על ניהול תוכן במדיה חברתית, מצטרף רובד ההבנה האישית והיכרות ארוכת טווח עם עולם הניו-מדיה על כל בוריו. עולם זה מתעדכן ומתחדש בכל רגע נתון, ובשביל להיות תוכן דומיננטי בו ולייצר אינטראקציה, על יוצר התוכן להיות תמיד מעודכן, תמיד בעל ראייה רחבה, ותמיד יצירתי. תוכן של מותג במדיה חברתית יכול וצריך לגעת בעולמות תוכן נוספים. היצירה האמיתית היא לקחת עולם תוכן "חם" לפי הגולשים, ולקשר אותו לעולם התוכן של המותג באופן שייצור את האינטראקציה החיובית הרבה ביותר. לדוגמה: עסק מסעדה אינו חייב לדבר רק על אוכל. הוא יכול להתחבר לכל עולם תוכן אחר ולקשר אותו אליו. מוזיקה, תרבות, אופנה וכו'… ניהול תוכן בניו מדיה לא תמיד מדבר ישירות על העסק שלך. הוא מדבר קודם כל אל הגולשים ואל מה שמעניין אותם לדעת, וכל זאת תחת שם המותג שלך ותוך כדי היצמדות לשפת המותג וערכיו.
כאשר אנחנו יוצרים תוכן, אנחנו שמים דגש על שתי מטרות עיקריות: 1. יצירת תוכן יעיל ומהנה ללקוחות. 2. יצירת תוכן ויראלי אשר ייצור אינטראקציה רבה סביבו. אם כן, לאחר שנשחה בתוך תוכן המותג שלך ונעמיק בו, נוכל להתאים לו את התכנים המדיה חברתיים ואת הערכים המוספים. תהליך הלחמה זה יעבור "טיוב אינטראקציה" לרמה הגבוהה ביותר. זו שמניעה גולשים להגיב, להשתתף ולשוחח עם המותג שלך. היום זה לא רק לדבר עם הלקוחות ולהוציא להם מידע. היום זה גם להקשיב ולענות. גם שם נהיה, 24/7, בכדי לדבר עם לקוחותיך. ראה "שירות לקוחות". (לינק לשירות לקוחות…)